Asiakaspalvelua tehostetaan
Tehostamme asiakaspalvelua ja kaikkiin asiakkaisiin otetaan yhteyttä lähikuukausina.
LaatuNet on kehitetty erityisesti valvontayksiköiden tarpeita silmälläpitäen ja siksi haluamme kuulla sekä ruusut että risut ja olla aidosti mukana organisaation arjessa mahdollistamassa laadukkaan perustyön tekeminen. Kehitämme palvelua jatkuvasti ja asiakkaiden tarpeet ja toiveet ovat tässä ykkösenä!
Muistathan myös palautelomakkeen, jonka voit lähettää milloin vaan osoitteessa https://www.envirovet.fi/palaute/
Tulemme myös lähettämään kevään aikana sähköpostikyselyn sekä johtajille että työntekijöille ympäristöterveydenhuollon johtamisesta. Kysely on osa terveystarkastaja Tuija Myllymäen opinnäytetyötä ja sen tuloksia tullaan hyödyntämään LaatuNetin johtamisosion kehittämisessä.
|